kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

Tudung Sanding

Salam semua...
yey.....followers dah dua rattttt..pergggggggghhhhh due rat...poyo giler ah aku..biarlah.....apepun thanx korang sudi jdik follower..terharu...tsk tsk tsk.wah kecoh macam dah seribu followers aku....tolong kipas i ckit.....panas panas panas....bahang dalam badan...cuaca tak menentu...demam selsema...tu ah degil xnak minum air banyak2...amek ko...tdo 12jam semalam...kalau korang tido tahulah lah aku Imsomnia...terlebih tdo xtahulah ape "NA"nyerrrrr...

Sejak dah dekat ni, nasi minyak baunya kian menucuk2 je idong ni...ahaks...aku tipu korang...ayat propa nyah.....seri muka nak kawen ade x??? entahlah no komen... kang aku bercakap ADERR, ade jugak aku dnobatkan Minah Perasan. setttttttttt.setttttttttttt.setttttttttt.buang hingus ckit...air hingus menitik2 atas lappy....sori *18_KTR* ckit... 
*wekkkkk...geli pulak aku baca perenggan ni*
I'm sori...wah macam amir ML...selit ckit....selamat dah terkeluar...dah henti aku wat dosa ngn die...kalau x nak tengok die pye perfomance mingguan sedey sangat..aku dah cuba nak bukak rahang-rahang senyum aku tapi ruang nak terbukak rahang non adoo...kesian sangat die....berbakul-bakul kutukan aku kt die.... I'm sori again Amir....jangan undi masuk nt die masuk balik dah ah....aku lempang diri sendiri kalau die masuk balik.
*abaikan*

berbalik pada tujuan sebenar entri baru ni. Tadi ida online FB, biasa ah rutin harian. mesti akan online wlupun status langsung tak berhupdate. Kering idea nak wt status ape...takot weh...
terlajak perahu boleh di undur....sambong ah sendiri...klu dpt sambong ida bg kt korang adiah entri baru 
(weksss...mcm org tertunggu sgt entri aku.....pukuldiriksendirikmcmorgutan...ayat perasan....)

wehhhhhhh....merapu lagik ida....tengok ar tudung kt bawah ni. sejak akhir2 ni seriously....tudung sanding idea mmg  xtahu lagik..hajat dihati nk order kt kak ina tapi kak ina dah xamek order sbb ida lambat sgt booking...mujur harapan xmenggunung sangat...so perah punya perah punya perah abes diselongkar semua shawl yg ade.  hasilnya...of cz le dapat.  (eh td cakap xde idea lagik...penipu btol aku ni..) ala shawl chiffon silk je i pakai...mmg aritu dah beli tp idea nak pakai macam mn mmg x all out lagik...wahhhhhhhhh....perasan designer....xdelah sehebat koleksi udaimatunnur...biase jer....janji shawl tu still ida leh guna lepasni...so aktiviti membazir tu xdelah berleluasa sangat....yo lah...banyak oooo modal terjun.....laju selajunya mcm air terjunnnnn....bajet non adooooo.....ala kadar aje setakat ida termampu...takdelah semewah org berada.... majlis ida sederhana ajer...xde ape yg mahu digembar gemburkan....asalkan yang wajib telah disempurnakan dengan jayanya..ala paham2 aje lah kalau org UTARA mcm mn majlisnya kan....temanya non ado.. belasah ajer mana sempat, Takdelah sehebat perkahwinan MAWI EKIN d Golden Horses, perkahwinan pengacara Marion ala ala fairy tales dan takdelah nak jemput semua angkasawan seluruh dunia macam majlis kawen angkasawan negara di PICC....majlis ida hanyalah di Kampung Dusun, Kulim, Kedah pullsetttooppp yang penoh dengan samseng di kiri kanan jalan masuk ke kampung...so ida hanya mampu pasang bodyguard ala ala samseng....ahakksss...gurau aje k...jangan bw gurauan ni sampai ke muka pengadilan udah ler....
sori jari jemari bila menaip mmg sungguh bisa wokehhhhhh...

ok....sila layan pic yg ida amek dari FB kat kak awin seindahwajah, ida xpasti sama ada koleksi tudung ni kak awin ade amek order or tak...jika berkenan bolehlah calling2 kak awin kt FB.. tp serius tahap gaban ida suke dgn koleksi tudung dari kak awin...wlupun simple tp cayalah.....very d gojes design akak...

ida suke renda2 depan tudung tuh...bunga2 keliling die...suke sangat2...nak order dah xsempat...so hanya gigit jari jer....huhuhuhuhu

ni pun alrite....sesukerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

zoom zoom zoom.....btol kan cantekkksssss

9 comments:

Super Ummi said...

cantik2 lah tudung tu... macam teringin je nak pakai masa kahwin nanti..

Unknown said...

gojes!!dah lah tengah tak ada idea tudung nikah sanding semua nie...huhu

noridaramli said...

q....wajib pakai...although simple but still gojes wokehhhh

noridaramli said...

miss sunshine...pakai jgn xpakai...sokong 100%

Adawiyah A.Halim said...

kak awin dia mmg amek order pn..kite tanya haritu..tudung cmtu dlm rm300...tp serius mmg cntik tudung dia..

noridaramli said...

ADAWIYAH...TU la...wlaupun simple tp suke sgt...kainnya nmpk selesa je kan

noridaramli said...

ekin....of cz cantek sgt

Unknown said...

suke yg pink tue mcm seet2 gitew heheheh

noridaramli said...

hehehehhehe...pink belacan tu ek

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting