kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

lagi 18 hari kehidupan kita akan bertukar

Salam b2b smue, sejak blogger under maintainance 2 ari lepas, sgt2 tensi....nak view blog lain pn kuar entri yg lame..so berbosan diri dengan dunia facebook... klu dah dunia FB tu pepaham aje lah..komen-komen sudah semestinya.. event sana sini, rupanya ramai jugak yg berkongsi tarikh majlis ngn ida..member kamcing ida pun tarikh lebey kurang nak sama ja..maklumlah musim mengawan. eh...eh...cuti sekolah..silap silap silap... hehehhehehehe welkom GENG..yg paling ida ingat b2b si adek manis sorang ni. yooo....tarikh kt sama..ahakssss.. apepun Selamat menempuh alam rumah tangga semuanya nanti k. Lepas ni totally kehidupan kite bertukar kan...makan kena pk utk dua perot, kampung dah ade dua, pastu dah ade dua abah dua mak, pastu keahlian famili bertambah ramai.....owhhhhh suke2...banyak lagilah yang berubah...wait n see...kalau nak senaraikan semua perubahan tu mmg 100 entri pun xcukup....so.......layanzzzzzzzzzz jer pas ni.....

Sekarang kesihatan ida mmg turun naik ajer....d latest air hingus melelehleleh...bebunga demam dah ade...cepat2 makan jelly gamat n VCO hopefully dapat pulihkan kesihatan ida kembali seperti sediakala...






2 comments:

sfarlina said...

tahniah!! follow me back..masih bru :) http://sfarlina.blogspot.com/

noridaramli said...

thanx dark...ok

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting