kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

ALKISAH AKAD NIKAH 030611->---CD PIC DAH SAMPAI

Salam semua.....seperti yg djanjikan entri lepas album dh siap cuma cdnya blom lg smpi ke tgn......ermmmmm...ok...nak review pasal akad nikah. Aritu pas kawin kan ida gtau nak tgu pic smpi baru review....spt dijanjikan....

drummmmm rolllssss pelizzzzzzzzzzzzzzzzz.....

Tak tahu nak mula macam mana...

Macam ni lah...

Tanggal 030611 hari Jumaat selepas solat Jumaat ida selamat dinikahkan bersama suami tercinta Md Johari. (skima nya ayat aku...xbole blahhhhhh)

Jurunikah : Ramli b Saad a.k.a My ABAH
Pengantin Lelaki : Md Johari b Tukimon a.k.a My Hubby Busyuk 
Pengantin Perempuan : Norida bt Ramli a.k.a pemilik belog Citer Tentang Saya
Tempat Nikah : Masjid Kulim
Tarikh & Waktu : 03.06.2011 selepas solat Jumaat sekitar 2 lebih camtuh

Perasaan : 
Nebes.....Tak caya tengok pic dengan muka xbole blah (alamak tak nak upload pic muka masam, xsukeeeee) .....nak senyum pn dh xpandai sbb takuttt....

Berbunga Riang...confirm le sbb saya dah menjadi kekasih halal kepada dierrrr....tak dpt nak gambarkan dgn kata-kata.....gambar pn xdpt tunjuk sbb hanya hati je yang tahu...kena tanya hati ida kalau korang nak tahu.






9 comments:

choclairissa @ intan said...

nak tengok gamabr bilik lagi boleh? cantek :)

noridaramli said...

boleh...nt ida wt entri tentang bilik k

n0rraslida alias said...

cantek!!! :))

dOdOt_ShyG said...

ida, cntik veil dn tdg kamu..
same color dgn sy nnti mse nikah.. hehehe.. bleh sewa x?? ekekeke...

noridaramli said...

boleh shayang......awk ade fb x?

dOdOt_ShyG said...

yeke bleh?? wahhh.. best2..
tp sy xde fb la.. huhu.. :(

noridaramli said...

yeke....ermmmmm....awk ade email kan...nt sy email awk k..tp veil jer..tdung ida pakai..huhuhuhu

dOdOt_ShyG said...

sy ade email.. nie email sy..

dodot_tomei87@yahoo.com

ida duk kat putrajaya ke??

noridaramli said...

a,a ida tgal putrajaya

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting