kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

Kasut Sanding udah done!!!


Selamat ari buruh wat semua readers "CITER TENTANG SAYA". Dup dap dup dap dup dap... sebulan lg jer.....hadoooooiiiiiiiii.... xlama dah..cepatnya masa berlalu...rasa mcm baru bulan 4...arini dh masuk bulan 5.. jeng jeng jeng.... korang kire sendiri... dua tiga menjak aktiviti nak setel pasal majlis mmg dah tak berapa bz... pelikssss...kenapa org lain bz??? sudah ko jgn perasan sgt ida, nt org lain mnyampah nak bc entri bEBEL ko.

bg ida, ida cuma penat memikir ape yg jadi masa hari majlis nanti..macam banyak sgt benda nk pk...benda kecik kenit tinggal 10pesen must be setel 2 to 3 weeks ni..nak touch up ckit2 ajelahhhh..berdebor wokehhhhh... ehhhh....gatai nokss nak citer kt sini...mmg i gatai, tp i garu sendiri.. i xminta uols garu utk i k. 

Ok lupakan ape yg ida bebel tadi, eceli ni kira entri basi, memula igt xnak lagi kuar pasal entri kasut... tp entah kenapa rasa macam kurang garamnya pulak biler xciter kt sini..ececece.... ahahhahaha...bajet glam mcm artis noks okehhhh si montel ni... kasut sanding udah selesai...kasut NOSE..simple je..no riben or no bling bling....harga pown below hundred....satisfied....kaler dark grey. beli kt nose MID Valley.

*sekadar pic hiasan*


p/s : xsabo tgu canvas siap.....xsabo mau amek

2 comments:

LittleSunshine said...

nose byk pilihan cntik2 ek..tgh mencari kasut gak ni..

noridaramli said...

littlesunshine...for me its ok sbb look simple n bole pakai lepas ni

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting