kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

ANUGERAH BERGANDA

update dan update.....balik keje tadi sampai je umah terus on lappy, tgok chatbox...omg...got award from cik lyana mk...dua award siot sekali dapat..sebenarnya ida ni jarang amek award sbb ida ni jenis pemalas nk update belog...yg sebelum ni pun dapat award tp still mode silent...ok...kali ni ida try my best k...ok....let's go bebeh......tarik-tarik jari bagi bunyi2 ckit....lenguh menaip..ahaksss...gile sengal aku ni.

FROM : BUDAKBOTAK11

soklan 1
1. budakbotak11.blogspot.com di mata korang.. Berikan pendapat dengan jujur.
ni pendapat paling jujur lagi ikhlas dari ida si budak gemok, firstly bukak blog ni nmpak pic katun kepala botak. me suka katon tu k...n byk citer2 unik n info yang blog ni share...sangatsangat berguna untuk ida yg otak kekurangan berita terkini hiburan sensasi(sori i pinjam tagline tv3)...
soklan 2
2. Nama blog korang dan kenapa letak nama tu?
citer tentang saya / noridaramli.blogspot.com

saya letak nama blog tu sbb kebanyakan stori dalam blog ni smua pasal saya...xde kn mengena ngn org lain, kecuali ade jugak selit 2,3 stori pasal artis..tingin gak nak kepoh...langsung tak tetap pendirian(berubahubah pemikiran ida)

soklan 3
3. 5 perkara yg korang suka
- hp, FB, BLOG CITER TENTANG SAYA, tengok tv n makan.

soklan 4
4. 5 perkara yg korang benci
-
udang (xsuka makan udang sbb udang busuk bangkai)
-amek tahu hal orang (kepochi)
- memasak  (sbb klu masak pastu kn kemas-sangat pemalas k)
- riak/sombong (org yg xngaku kelemahan dr  sendiri

- susahkan org lain



1. Kenapa suka willbemrs
SEBAB DIE PUN NAK KAHWIN MACAM SAYA....
2. Reaksi selepas dapat award ni
hepi tak terperi

ok terjawab sudah...tengok..kan ida ckp ida xpandai sangat bab award ni..huhhuhuhu

2 comments:

Lyana MK said...

kakak syg...kakak kene komen tuk yg bg award punyer blogg uhhuhu....heheeh xperrr!! best try!!

noridaramli said...

mksudnye kn pg blog die pastu komen kt blog die ke?

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting