kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

ARINI DH ARI ISNIN EA.....

Kejap je kan...tup tup dh ari isnin..
ape ye yg aku wt last weekend??????

Eceli spt yg dijanjikan mak abah aku dtg jumaat aritu. Dorang xpg umah aku pun coz dorang ckp jauh sgt. ntlah aku pk kan samade nk stay kt tmpt skg or not...bingung..bingung..ms parent aku dtg diorg stay Legend Hotel..besh giler kt situ..
Ari Jumaat after lik ofis aku trus begegas ke hotel..wah wah skema nye ayat aku..aku ingtkan parent aku ade kt sana..skali dh lepas kt SOGO..jalan jam giler xpayah nk ckp ar..gerak mcm kura2 je myvi aku.aku dh agak sti diaorg akn ke SOgo pyer. siap belikan lulu' baju lagi..encem ar lulu' pkai nt..k lah aku malas nk citer panjang..
ape pn korang layan je pic kt bwh ni k

aku wak mak abah aku pg d mines, sri kembangan..besh dorang tgk ikan..hehehe..aku tgkp gmbr ikan tu tp xberapa jelas nk tunjuk..huhuhu..

kitorang planning nk bw lulu' dtg ke sini nt..beshnyer...hehehe..xsbr nk tunggu die besar nt

aku nyempatkan diri tuk begambar..

terbeli sandal ni..dh lame aku carik..akhirnya terjumpa kt d mines

baju ni ler milik lulu' yg dibeli maktok n tokwannyer


aku pg kamdar ioi puchong n belikan lulu' bju melayu ni..nt leh pakai bju ni time ry..untuk mama lulu' ni wna maroon k..bukan biru..biasan cahaya hp aku jer tu yg jdik wna ni.huhuu

smlm biler dh borin aku kuar jln sorang2..beshnyer wlupn berseorangan..xde sape nk kaco kan. aku terbeli aksesori pelengkap diri.( hehehe ayat skema) hasil dorongan mak aku yg suker tgk ktorang pakai rantai yg mcm dlm gambar kt atas..

2 comments:

fzalah said...

aku pun nmpk bju tu kaler biru...hahaha...terkezut aku...

noridaramli said...

hp aku ni ske terlebih cahaya...hehehehe

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting