kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

dulu berbouncer tapi kini berbuai

seperti perkara di atas....

dhia kini berbuai kini dan selamanya...nape aku
 ajar dhia berbuai, sebabnya aku dh xlarat nak jogathon satu umah aku sambil tangan terlambung-lambung,sakt pinggang aku siot..kekadang aku terlompat-lompat ats tilam spring aku kononnya nk bg efek dkt dhia seolah-olah dhia tgh naik buai.. org ckp jangan ajar anak berbuai, nanti susah pg umah org nk tdo....pedulikan semua, janji anak mama dpt tdo dengan nyenyaknya sambil membina otot yang mantap gituh...nt mama nk geget tangan , pipi n kaki dhia.hehehhehe.....laki aku pun penah pesan sebelum deliver lg jgnajar anak berbuai n isap puting....ampun suami mama sian tgok dhia tdo tak nyenyak..

ni sebelom berbuai aku kasi dhia tdo guna bouncer sbb dh xlarat nak tawaf satu umah...nak-nak sorang  aku yg kena kasi efek, mmg aku surrender awal2...tdo ats bouncer ok tp xlarat nak goyangkan utk dhia sbb lastly aku yg tdo dlu....


posing ckit ats buaian abg long...pinjam dlu..testing jap...ok lulus...nt balik putrajaya mama n ayah belikan k..nt dhia leh tdo dgn lenanya....

alololololo dhia wt muka busssuuukkkkkkk
like father like his daughter

p/s ; dhia dpt sepupu baru semalam....sama tarikh ngn anniversary akuhh....pandai anak sedara aku pilih tarikh lahir dia

7 comments:

Cheyan said...

I pun mcm nk beli buai jugak ni..tp setakat ni mampu lagi la, belum tawaf satu rumah..tp Alya tido x lena sgt, kejap2 bangun..huhu

Bagusnya Dhia, nak berbedung..

Anonymous said...

Memula dhia xnk brbdung gak to bila tgok dhia asek tkejut je...memula mmg xsmp hat I bila tgok dhia meronta nk lepaskan Dr....ermmmmm..idabeli buai sbb BS yg request....

Mommy_Cha said...

mikhail still ok tanpa buaian...harap2 ok smpai bila2 heheh

celebration of love said...

hafidh pkai buai umh bs jer... kt rumah dok kt ketiak mummy dia... lena la... klu kat bouncer... 15minit jer tdo dia...

cikcoklat a.k.a Haiza said...

teringat mcm sy memula dl..b4 deliver mmg xnak kasi tdo buai..memula kasi ajar tdo atas bouncer..tp last2 hamik tuk sorg anak je trus beli 2 buaian...1 kt umah pengasuh..1 lagi kt umah..hehehe...

noridaramli said...

heeeehhehehee,....biler dh ank baru tahu man....mmg xbdaya tambahan pulak Ida jg Ank sensorag LG ler xlarat

CikNaa said...

baby razin pn same.. mengamuk je dlm pantang upe nye nak berbuai..tp boleh dikawal lg.. 2x je naik buai sehari.selebihnya tertido sndiri. budak2 skrg..mcm tau je buai tu wujud..hehe.

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting