kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

OWH...JADIK DAN TAK JADIK

Aper yg jadik yang tak jadiknyer..hehehehehe..



yg jadik ialah jeng..jeng..akhirnyer aku berjaya memiliki netbook yg diimpikan olehku ACER ASPIRE ONE..walaupun ia kecik2 cili padi namun ianya amat2 berkhidmat untuk mengisi kesunyian idupku..huhhhuhuhu..bes kan ade sendiri pyer..xpayah nk pinjam2 org pyer..nk guna anytime jer..sblm ni aku byk guna pc aku kt opis tp kini insyaallah aku akan berkhidmat untuk negara sepenuhnya..hehehehe...aku akn mengurangkan aktiviti berfriendster..berfacebook n berblogger..leh caye ker...
.
.
.
.
and
.
.
.
.
.
aper benda yg xjadik tu?..huhuhuhu...aku xjadi berpose..cedih giler dowh..aku pg td bersemangat giler bangun sahur..dh ler tdo lmbt sambil makan egg tart pastu bgn sahur mkn lagik...tp luluh betul hati aku untuk menghayati 1 RAMADHAN kali ini..sedih.aku xjadik posa...aku posa nyang nyuk..huhuhuhu..


pastu....



balik dr KL td sempat lagi aku singgah bazar Ramadhan wt sibuk2 beli juadah..padahal balik umah terus jerk aku bedal apa yg aku beli td..kuih muih smpi tige inggit aku beli..siap ngn nasik campur lg....hahahaha..so skg aku kenyang sgt2..


No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting