kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

ESOK HARI MERDEKA MALAYSIA


WAH..WAH..tajuk skema giler..tup tap tup tap..arini dh 30hb..esoknyer merdeka..tibe2 terkeluar semangat patriotik aku..hehehehe.eceli aku xcelebrate pun..aku clebrate atas katil jer..hehehehe...sambut dengan penuh penghayatan ms tdo nt..bertafakur la kunun..



SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN YG KE 52 wat rakyat Malaysia amnya....


Tema hari kemerdekaan ke 52:

1 Malaysia , Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan


LOGO HARI MERDEKA KE 52

Logo berbentuk nombor satu dan berlatarbelakangkan Jalur Gemilang serta tulisan Malaysia ini dinamakan 1 Malaysia. Logo 1 Malaysia melambangkan visi negara iaitu untuk mewujudkan satu masyarakat yang berpadu dan mempunyai semangat cintakan negara berpandukan Perlembagaan Negara dan Rukun Negara.Ia juga mencerminkan rakyat Malaysia yang saling bekerjasama, bermuafakat, berdikari, berfikir dan menghayati satu visi untuk membina satu Negara Bangsa.

Satu Malaysia
Berdiri, Teguh di bumi
Nyata pupuk semangat satu Malaysia
Sepakat, Rakyat didahulukan
Pencapaian diutamakan
Perpaduan, Mendapat rahmat
Toleransi kaum amalan bersama
Kejayaan, Kita bangunkanSatu Malaysia
Dalam capai satu tujuan
Tanggungjawab kita semua
Jadi teras bangsa mulia
Kita bina Satu Malaysia
Satu Malaysia jadi pegangan
Rukun negara teras panduan
Satu Malaysia benteng negara
Rakyat Malaysia taat setia
Satu Malaysia untuk semua


Sedar x sedar kite dh di penghujung bulan 8 kan..terasa cepatnyer waktu berputar. Aku rasa mcm semalam je kiter sambut tahun baru 2009 tp ni dah dikire nak sampai penghujung tahun kan..esok lusa dh masuk bulan Sept..sungguh pantas masa berlalu tanpa kt sedari. Apepun I'M PROUD TO BE MALAYSIAN...MALAYSIA BOLEH..MALAYSIA BOLEH..

"31 bulan 8 5 puluh 7..hari mulia negaraku merdeka...merdeka..merdeka...merdeka...."

SAYA ANAK MALAYSIA


No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting