kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

BERMULA KEHIDUPAN TENSION

Esok bermulalah sesi kembali kehidupan di KL - not kandang lembu k...it's stand 4 Kuala Lumpur
Tiket kol 3pm n sampai lebey kurang kol 8pm after lepas puasa..
berbuka atas bas le alamatnyer aku esok..sian..huhuhu..slalu berbuke sowang2 jer..cian...cian..huhuhuhu..dh xdpt bebuke ngn famili aku dh esk. Nt mti aku bebuker dlm kete lg..ari kamis aku nk blah blik awl dr ofis ah..xsanggup aku nk mengadap kesesakan j/ry lg..kn standby mineral water n roti..takot xsempat nk beli juadah bebuker..


ermmmmmmmm........


APER PLAN YER?


aku bercadang nk berbuke ngn bes fren aku (ITA n ZILA) yg dh lame xjumper lah nanti..
rindu korang smue k..miz u all sgt2 ..teringat zaman mude2 dulu di waktu aku keje kt Penang..
ktorang slalu bersahur ngn burger seringgit ataupun ngn biskut kering, wlupun ianyer xseberapa tp besh sgt2..xpenah jemu2 ktorng mengadap burger tu tiap2 ari..bukanyer sedap mana pn..pastu berbuke sti ade apam balik n air soya cincau..xpenah mis weh..tiap2 ari menu yg same..


wt Ita nntikan kemunculan aku kt umah ko nt..masak sedap2 k..check it out bebeh..

hehehehehe n zila maap le xdpt nk bebuker ngn ko coz ko dh jauh ngn ktorng skg ni.. jangan jeles seyh nt aku bebuke ngn ita..silap2 ita bw aim skali..teringat taun lepas ea..kt kerap berbuke bersama kan..ngn Paja skali..

apepun kiter berjumpe nt k..tata..titi..tutu..

No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting