kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

PENUH DEBARAN

Asslamualaikumwarahmatullahhiwabarokatuh...
Bismillahhirahmanirrohim...
Di hati aku kian berbunga2 debaran ...erm....
1. debaran semasa menyambut lebaran AIDILFITRI.
2.debaran selepas menyambut lebaran AIDILFITRI...hehehehehe...eh aper nie..
3.debaran menunggu result.
"
"
"
"
"
"
"
layan dulu pic nie
"
"
"
"
"
"

Semua persoalan di atas membuat aku begitu berdebar2 untuk menunggunyer...dada aku berdegup kencang kekadang tu.Pelbagai persoalan membelenggu kepala otak aku...bukan kepala otak kau k..
WH Question berlegar2 je..What ? why? who? which? whom? whose? how? ok ke tak?
klu iktkan malas je nk pikir...tp kena jugak pikir...memikirkan aper yg akan jadi nanti..Semoga tuhan mempermudahkan segala urusanku..berkat ketabahanku aku pasti akan ade jawabannyer nt..
apekah ini..realiti atau fantasi jer?
apepun tunggu je sampai kau bicara.



p/s : lebey baik pk hal aku sendiri drpd jg hati org...jg hati org nt aku yg mkn hati..baik aku jg hati aku lg senang kan..kan..kan...suke hati aku lah..puas hati aku..org pn xpayah nk amik kesempatan atas aku..okey

No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting