kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

WARNA WARNI AIDILFITRI




Tahun ni famili aku kat kampung hanya beraya berempat saje..adik aku n luqman beraya di rumah tok die Jitra, Kedah. Suasana tetap ceria di samping famili tercinta. Bermula pukul 8, anak2 sedara n jiran aku dh dtg. Berpusu- pusu umah ktorang di serbu. Dalam pukul 11 aku n famili beraya di umah mak ngah aku kat sebelah je. amik kesempatan ini untuk tengok anak sepupu aku skali..Nur Amanina Madihah Hani.. sedap nama tu tp panjang sgt..xingat maklong nk menghafalnya. Pas bersalaman semua ngn mak ngah ktorang pg umah mak su Nab, Mak lang Na n pastu umah abg Mat..perot aku terasa padat sampai dh xde ruang nk isi lagi. Pa pown layan je pic di bawah k........



1. wit my mom



2. aku di pagi lebaran - jemputlah makan kuih raya



3. wit my elder sista..fzalah



4. hero pak ramli - luqman irfan amany






3rd syawal at tasek gelugor, penang- my ' mak lang ' village

me wit luqman - aku bukan superman



luqman ajak tgok ayam

lalalalalalalala


No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting