kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

TAKDE TAJUK...

Arini seharian aku relaks yg paling best penah aku relaks..wah wah jakun giler aku ni biler dpt relaks cmtu..bangun pagi aku tgk lulu' dulu..main2 n usik2 die pastu aku kemas umah ckit..bersepah giler bilik aku..dh mcm stor dibuatnya. Smua barang yg xpakai longgok dlm bilik aku..dh xnmpk mcm bilik dah..huhuhuhu...
Ptg, aku tolong mak aku siapkan juadah serba sedikit..kepoh giler aku nk soh mak aku wtkan kuih keria..hehehe..dh lame aku ngidam nk mkn kuih ni..beli kt kl bknnyer sedap..stkt merasa ble ar tp xsedap mcm yg kiter wt sendiri kan..nyummy..nyummy..dah tak terbilang baper bijik aku mkn kuih tu td..byk giler aku mkn smpaikan mee kuah yg mak aku wt langsung aku xjamah..ade lg atas meja aku KIV dulu..huhuhuuu..nk mkn perut aku masih sarat ngan kuih keria lagi..hahahaha..

p/s sedap tau...
Dalam relaks aku ade jgak berita2 yg xsedap didengar..uwaaaaaaaaaaaaaa......bb tak jadik balik 11hb..postpone lagik ke 18hb n balik sarawak 29hb sept.....sedihnyer aku...huhuhu..menunggu dan terus menunggu dgn penuh kesabaran dan menabahkan hatiku ini yg kian pedih bg dicengkam kalbu..eeee...gelinyer ayat JIWANG ......apepun aku yakinkan diriku dijemput olehnyer...
"Tenang sayang......
Ku pasti akan datang,
Yakinlah aku menjemputmu,
Jangan menangis,
Hapus air matamu,
Yakinlah ku tetap milikmu.
Tenang sayang.....
Ku tepati janjiku..............lalalalalalalala"

sekadar hiasan jer..xde kena mengena yg hidup ataupun mati...

No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting