kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

JAUH............

Dalam hidup aku banyak bermain dengan perkataan JAUH sejak kebelakangan ni..kenaper ea...
First skali aku berada jauh di mata dengan org2 yg aku sayangi..knaper yer smue ni terjadi padaku..aku rindukan korang smuer...xper..xper..yg penting aku dh balik kg esok malam...uwaaaaaaaaaaaaaa.....besh giler dowh dpt jumpa my famili...boleh main2 ngn lulu'...adik aku ckp die skg dh pandai amik2 brg die..smlm adik call die gtau lulu' amik handbag die..aper le si lulu' tu nk wt ngn hbag mama die ea..nk soh mama die soping le aganknyer......nk picit2 pipi die smpai die nangis...hehehehe..nk wt jahat ckit..
n for this week juge aku akn menyambut Ramadhan bsama famili aku ...hehehehehe..bes ar...nk mkn aper ea lik kg nt..padahal aku bukannyer berselera sgt nk mkn2 ni..
Secondly...aku jgak JAUH dari insan yg aku sayang selepas famili aku.sungguh xsabar aku menanti kepulangan die...dh hampir setahun ktorg xberjumpa...rindu di hati ini hanya Tuhan je yg tahu...cewah...luka yg berdarah pn kekadang smpi terubat sendiri tanpa die di sisiku..die banyak mengajar aku erti kesabaran yg sebenarnyer..daripada aku jenis memberontak terus jadik penyabar sepanjang aku bersama die.aku paham dengan tugas die yg kekadang tak menentu kena standby...huhuhu..
Walaupun die slalu ajak aku ke sana tetapi aku seringkali menolak permintaan die..xmanis aku berkunjung melawat die..maklum lah jauh kan bukannyer dekat kl dengan sarawak..xper insyaallah early next year aku kn ke sana lepas die balik dari semenanjung...mti best jejalan dengan si buah hati aku nt...yeyyyyyyyyyyy...xsabar tunggu die balik...biarlah aper or nk cakap die itu ini....aku xpercaya semue tu ...TABAHKAN HATI PASTI ADA JALAN NANTI...insyallah doakan HATIkitorang disatukan taun depan k ..hehehehe..gatal aku ni...
n d last thing..skg ni pun aku umah yg aku stay skg JAUH ngn tempat keje(eh jauh lagi...ia le tajuk entry pn dh nama jauh kan...) aku mcm tergerak hati ingin move kan diri aku ke satu tempat yg dekat ckit ngn tempat keje aku skg..skg jauh seyh...dari puchong ke kl..amik ms dalam setengah jam,,,tu pun kalau xjem.. klu jem campur tolak darab bahagi ngn jem...pastu traffic light lg ade lam dalam sejam lebih...giler babas weh...3x ganda aku menghadap jalan...semalam aku kuar ofiskul 5pm n sampai umah lebih kurang 6.30p.m..tu kire cuti sekolah tu..kalau ari xcuti sekolah xtahulah aku smpi kol bper...xsanggup aku...stat aku masuk kinrara trus je jalam jem sampai ke umah aku weh..bayangkan weh..jaug giler...xper..xper...bertenang..bertenang..slow2 cari umah baru nt..xsanggup weyhh...
dit minyak kopak + penat balik keje + jem /masa aku terbuang atas jalan
= TENSION SEYHHHH...
p/s : biar jauh di mata tp dekat di hati ....

No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting