kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

Proses sebelum paking barang baby dlm bag


Salam semua mommy to be...
Korang dah siap paking barang baby ke...
ida dah basuh-basuh stat minggu lepas...
Petang ni nak siap2 paking barang baby dah??

Hepi + berdebar = apepun xnak pk bukan2..mudahan smuanya berjalan dengan selamat n dpermudahkanNya
INSYALLAH...amin

11 comments:

ciksuen said...

aa..bagusnye! kite belum kuarkan dari plastik pon lg. nk basuh jugak lah cenggini~ tgk org wat baru semangat nk wat. hehe

noridaramli said...

bes tau basuh baju dorang...ida xabes dok cium baju bby jer...wangi sgt

PUAN SUE said...

saye pun baru basuh ari ni..seronoknyee..

noridaramli said...

beskan...wangiiiii....pastu dua tiga kali ngintai ampaian..hehhehe

~PuAn NadiRa~ said...

I pun baru basuh semalam..guna pureen ABD wash tu..wangi je..dah lipat elok, tak abis2 dok cium2..hihihi

noridaramli said...

ida pn guna pureen pye..hehhehee

amal said...

huuu belum lagiii..... padahal dah masuk minggu 31 dah ni.

ReYNa said...

blum basuh lagi even dah beli..hhihih.x sempat.tgk ida dah basuh baru rasa nak basuh.:p

noridaramli said...

jom basuh baju bby...best tau....ske bau die

aTy _faRed~ said...

ngah penin pikir biler nak basuk semua barang2 baby yang belambak2 tu...huhu

noridaramli said...

hehehhe...mti aty pye brg baby byk kan..tu yg smp pning..ida basuh ckit2..baru 2nd trip...trip 3 coming diz weekend

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting