kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

PENGHUJUNG TAHUN

TRAGEDI 2009

OH...sudah masuk penghujung tahun ya. Sungguh pantas masa berlalu dan banyak pula pahit manisnya sepanjang tahun 2009 ini.


Januari
* Ku bahagia sangat-sangat
* saya memperolehi aset baru - Kereta Myvi 1.3 Ez AUTO


Februari
* sibuk dengan Kursus Induksi di PULAPAH. Pengalaman yang paling menakutkan hidup saya sepanjang kursus ini berlangsung. Sumpah saya tidak akan menjejaki lagi ke PULAPAH. Walau apapun teramat suka kerana banyak jumpa kawan baru.
* persiapan ke majlis represi Liza di Johor.


Mac
*Pertama kali saya memandu dalam jarak jauh. Percubaan yang bagus tetapi malang tidak berbau, kereta saya mengalami kecederaan. huhuhuhu. Terasa amat sedih masa ini.
* Menjadi pengapit di majlis perkahwinan Liza. Sukeeee...Pengalaman pertama menjadi pengapit.
* Sewaktu ni kehidupan saya amat indah.


April
* Berlaku kemalangan di hentian pejalan kaki, sungguh tidak perasan yang lampu isyarat merah masa tu akibat leka bermain SMS. Sungguh lalai saya ketika ini. Tapi alhamdullilah semuanya selesai.
* Ada juga perkara sendored yang tak dapat diceritakan.


Jun
* Amat pahit untuk lalui kehidupan saya pada ketika ini. Terlalu peribadi untuk diceritakan di sini. Apa yang berlaku atas kesilapan saya sendiri. Jika ada rezeki saya, insyaallah saya akan dapat balik apa yang telah dimilikinya. Sungguh cetek pemikiran saya pada masa ini. Tuhan, lindungi daripada ianya berlaku lagi dalam hidup saya.


Julai
* terlalu mengimpikan Nokia 5800, akhirnya termakbul doaku unutk memilikinya.


Ogos
* beli netbook ACER ASPIRE. Suka sangat2.. Layan FB je kerjanya..
* Ramadhan kali ini teramat bermakna buatku.


Sept
* Dukacita sangat sebab tak dapat beraya bersama. Janji pada diri saya tak akan buat lagi kesilapan yang sama tahun depan.


Okt
* bulan lahirnya saya ke dunia ini. Sedih sebab ada orang yang tak ingat.
* Patutlah ada benda yang akan jadi pada saya.


Nov
KECEWA


Dis
* Ada kebahagian menanti saya. Insyaallah. Makbulkan hasrat kami ya Allah...
Mudahan apa yang dirancang kami akan terlaksana. Harap sangat-sangat.
MOGA TAHUN BARU INI, AKAN DAPAT SAYA LALUI DENGAN PENUH TENANG, CERIA DAN GUMBIRA SELALU..
 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting