kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

DRIFT PART 2


Aktiviti semalam tetap sama. Berkunjung ke MAEPS, Serdang sekali lagi untuk menyaksikan Drift. Hari ini hari penentuan. Who's d champion of the year???? Okeh okeh..let's me story keh. Untuk pengetahuan kengkawan yang dikasihi lagi disayangi oleh saya sekalian, drifter di atas ialah Tengku Djan (i don't know he malay or chinese). Dia lah champion 4 this year..tinggi lampai..nampak sangat kependekkan saya masa ni..hohohoho..Saya melindungi lemak saya menggunakan beg PADINI saya moga tidak terserlah, tetapi tuhan maha mengetahui yang saya sememangnya gemokssss sungguh..pipi bulat + muka pun bolatttssss, ops tertukar topik laks..

Semalam badan saya memang kepenatan yang amat-amat sangat, mahu tidaknya berjemur tengah panas terik, memang badan ini sungguh tidak berdaya. Kepala macam ada batu, sakit sangat2 aku belitan tudung yang aku buat...semua serba tak kena..pakai shades pun kejap2 buka...sungguh tidak selesa. Semasa mahu pulang pun siap boleh bergaduh dalam kereta, tapi boleh mengawal diri lagi k.... Hingga aku mengeluarkan perkataan.......TUTTTTSSSs.. Tapi masing2 memahami bahawa kepenatan yang terlampau sangat.

Saya hidangkan dulu sekeping gambar di atas, nantikannya malam ni lagi gambar2 saya k..(bajet macam ade sangat org nk tengok gambar aku,,perasan...cehhhhh)

No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting