kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

APA NAK DIKATA???

Susah hendak digambarkan. Ya, memang ini yang disangka terjadi akhirnya. Saya tidak akan memaksa dan tidak akan membuatkan orang tersebut merasa dirinya dipaksa. Jalan hidup sendiri, jadi tentukanlah mana yang terbaik. Di ulang sekali lagi memang saya tidak akan MEMAKSA lagi. Berulang kali dan akhirnya kini berulang lagi. Jika diteruskan nanti hati sendiri yang binasa. Lebih baik saya pergi jauh-jauh tanpa menoleh ke belakang (JANGAN PANDANG BELAKANG). Jalan yang terbaik buat diri saya dan telah saya tekadkan dalam hati saya kini yang tiada sesiapa lagi dapat menakluk hati saya yang telah hancur kini. Luka yang dulu belum sembuh lagi, masih ada parutnya dan tak akan saya biarkan ianya hancur kembali.


with love,
noridaramli


p/s :SERIUS...saya telah tekad tidak akan berpatah balik.




3 comments:

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

sesekali kne pandang belakang juga.. heheh.. all the best! :)

noridaramli said...

ade hantu kt blkg..hehehee

MOMMY CGG said...

JGN PANDANG BLAKANG:)
HUHU

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting