kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

REBORN

Salam semua b2b n pembaca syhhhhhh....yeahhhhhhhh...mood berblogging "reborn". Eeee....giler sengal pulak ida ni bile tgunan perkataan tuhhh. Ok dipendekkan cerita, ida kini ceria seperti sediakala, cuma dua tiga menjak je agak ke laut ckit mood nak update entri baru. Wahhhh sekarang jiwa kental mental nak cite kt  u olls semua. Dalam kepala tengah kusut dengan masalah, rupanya ade lg ruang dlm kepala nk pikir pasal majlis...me excited wokehhh....

Syukur ke hadrat ilahi, barang hantaran hampir 85 % setel semuanya...boleh goyang-goyang kaki ckit pasni bab brg hantaran, cuma pk nak deko bakul jer. Tak sabar nak balik umah nak deko 
hantaran....dh berangan-angan mat jenin dah ni.


gambar hiasan jer...tapi ala-ala le mcm me punyer...ok x?
 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting