kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

Minggu ni okehhhhh...

Salam semua...dis week ida balik kg untuk fitting baju n diskus bout my pelaminan...owhhhh...sgt tidak sabar...mahu loncat-loncat coz pasni dah tahu kaler ape yg nk di pilih...dh molehh siap sedia ngn peluru untuk serang semua kedai  carik benda kecik-kecik mcm doorgift, paperbag n smuanya berkaitan sewaktu dengannya...ngeeengeeee.....dua tiga menjak ni asek cakap ngn MJ pasal baju kaler ape kiter nak pakai nanti??? mesti MJ dah  tahap mual nk muntah darah melayan pangai ida yang tak abes2 sebut pasal  kaler baju jer....kejap nak kaler putih kejap pepel kejap grey kejap merah....senang2 pakai semua kaler ahhhhh.....ade ida macam badut kt sarkas nanti,..bio betol ko betik....agagaggagagaga.....pembaharuan yg dluar jangkaan....ade  kena gelak sekampong nanti....ko jangan ngarot ye ida.....udah-udah ler kamoo yer berangan...sila tunggu ini kamis yahhh....

Ermmmm rushing gilew balek kg kali ni...banyak benda mo setel....mak pulaks sebok nak confirmkan untuk makan beradab + bilik + deko hantaran........manyakkkkkkkk seyh nak pk.....mak ida dah siap wat door gift.....thanx mak tolong ida sedangkan i kat sini sedap goyang kaki ......ampun ye mak...balek nanti kasi tolong k....

p/s: eceli me dah siapkan 15% deko hantaran MJ, balik nanti mo amek munge2 tuh k...jimat jimat di Minat Supermarket...


tersuker giler tibe2 kt kaler pepel.........loving it...... 

owh tidakkkkkk.....pikiranku berubah lagiiiiiiiii......gewammmmmmmmm.....
oren
pink
peach

but matching ngn baju grey or putih...meleleh air liur ni.....

5 comments:

Syima Syaz said...

purple memang cantik...hehe

:: noremy anak rahmat :: said...

follow & blogwalking..

meh la jenguk belog ai..

salam kenal! (^_^)


p/s:selamat memasuki alam rumahtangga...

noridaramli said...

syima: agagagaggaga....lau boleh nk jgk pepel
noremy..tq dear follow me...nt i review ur blog k

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

byk betoi perkara yg nak kena pkr nak kawen ni kan.. kami x phm camne my housemate leh wat persiapan kawen dlm mase sebulan lbh jer..huhu

noridaramli said...

siyes ke bebeh juz 1 month....lau mcm tu mti dlm sebulan tu die kalut giler kan.....ida sebulan sblm majlis dh nk goyang kaki...klu boleh lah...hehehhehee

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting