kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

DAPUR

Salam semua...sihat ke korang??? ida, kureng ckit..tdo malam asek xnyenyak...kejap2 bangun kejap2 bangun...huhuhuhuhu...makan jgn ckp...selera gajah nyahhhhhh....
Dulu entri ruang tamu, kali ni dapo pulak ye puan2...korang tgok pic kt bawah ni, jatuh cinta pandang ke 5... mcm nak dapat sentuhan dapu kaler ijau mcm kt ats ni...mcm sejuk je mata memandang kn...cantek kan...hijau kekuningan gituhhhh...mcm ijau daun pucuk pisang adooo...agak2 leh tercapai x impian nak berdapo mcm ni...mak aiihhhhhhh....selera besar bajet ciput....bajet umah tu mcm umah ko lak ea ida... klu umah sendiri xtahulah aku camne gayanya....



 

 mcm ok lak kaler kuning...selera berubah2 ..hahahaha

11 comments:

ZaNa aDieyZa said...

cantik & nmpk exclusive!

liyana said...

cantik, jd syg pulak nk kotorkan nt, hehe

noridaramli said...

liyana....a,a ea..tp kn rajin ckit le kan nak bersihkan..heheehe

noridaramli said...

zana...paling suke yg 1st pic tuh

Hasan Amran said...

kalau dapur macam tu...fuhhh! semangat nak masak beb! lelaki pun nak selalu masak...

noridaramli said...

H.A....yeke..nmpknya kn request kt hubby soh wt dapo camtu spy die suke masak..hikhikhikhikhik

Ezatie said...

canteq bangat! jatuh chinta tiba2!!!....terus berangan rangan ni ehehhehe....awakss, kita dah frens kat fb...nanti tegur2 lah yer :) . hope dpt kwn byk2 kat KL ni..maklumlah br pindah sini :)emst

noridaramli said...

moleh...nt awk pn tgur2 sy..kekadang tu sy xperasan..hehehehe

TruthSeeker said...

Nice!

UyaRayza said...

umah uya wana hijau hehe..cntik kn?

iedchan said...

sukenye dapur..cantik sume...cantik kn..i pun nak dapur mcm tu jgk..:P

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting