kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

OPEN HOUSE




Tarikh : 101009 ari Sabtu
Masa : 3pm to 3 a.m (12hour)
Upacara : OPEN HOUSE
Tema : Gedik Santai
Misi : Makan Sampai Perot Pecah
Menu :
1. Soto
2. Bihun Sup
3. Mee Rebus
4. Nasi Himpit vs Kuah Kacang
5. Lemang Panas
6. Dadih
7. Lain2 yang sewaktu dengannya..MARVELLOUS (smbil menunjukkan ibu jari)



Alhamdullillah aku bersama ieda fiona bersama hubby (ug black) nyer berjaya melaksanakan misi kitorang yang seterusnya. Misi OPEN HOUSE. Pergh penat gile ari tu melayan tetamu, padahal aku tak layan sgt pun.. Penat seyh. Aku wt keja rasanya mcm xla byk mana pn tp penatnya terasa smp keesokan hari. Tu la masa kt kampung kalau wt kenduri apepun adik beradik ramai yg tolong menolong. Bila kt KL semuanya kena berdikari..kena pandai2 managed kan diri...tsk..tsk..tsk

Apepun aku ingin makan je ape yg aku nak tetapi hati aku ni meruntun untuk berdiet. Takot seyh badan aku naik gile2 after raya..malu..malu..perot muncit..Pakai baju pn perot dh nampak mcm org ngandung 3 bulan..minta simpang..

Pic yg ade pn xbanyak sgt..ni je yg dapat aku paparkan kali ni..



budak chubby

No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting