kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

01.10.09


Sudah lama rasanya aku tidak meng 'update' blog.. Banyak benda yg inginku kongsi wat tatapan pembaca blog aku yang tak seberapa. Ada cerita yang hepi n tak kurang jugak yang tak berapa sesuai untuk di cerita.. Kali ini aku nak fokus pada cerita yang best je..


Alkisahnya...Bermula pukul 00.00 a.m 01.10.09 aku menerima banyak msg dari rakan2 ku. Tak kire le kawan kamcing ke x kamcing.member fb pun ade la dlm dua tiga empat kerat.. semuanya ingat akan ulang tahun ku. OMG Thanx korang, sayang korang semua..


Rata-rata mesej yg aku terima dr kawan2 aku bukan je nk ucap hepi besday ..tak kurang jugak yg mendoakan jodoh aku di cepatkan..prihatin sungguh korang kt aku ea..hehehehe..sampai ke jodoh aku pun korang risau ea..


Thanx le korang semua yer..aku dah wat party ulang tahun aku dah kt mes Bukit Aman sbg tanda penghargaan wt diri korang semua yang sentiasa sudi berkawan dengan insan biasa ni..hihihi..huhuhuhu..hehehehe..
(amik kesempatan tumpang jamuan raya logistik B.A..hehehehe)


Apepun bersama ini aku hidangkan ade ar dalam sepuluh ke lapan belas keping gambar open house logistik B.A wt tatapan korang yang disayangi sekalian kalinya...



wit our big bos..siyes..KPN n Dato' Pengarah kitorang sporting giler. Kitorang di dorong oleh Kak Jah untuk bergambar bersama dorang.

eh..smile always..mana cik teh? owh cik teh jd kamerawoman ek..

4 berangkai rangkai..geng kecoh kt ofis bawah..



kak na want to join d group..hahaha



kak an kaco daun ah time ni..kamera wt hal xleh nk snap pic..hehehe..pe pun KPN ngn Dato' Pengarah tetap maintain je..kak an je wt hal sendiri..



bergambar lagi..ramai yg nk join tp xble..huhhuu



amik kesempatan bergambar dgn dato' pengarah plak..



wit Dato' Aidi




Apepun jamuan raya logistik kali ini yg paling meletop kiranya selama dh nk msuk tahun ketiga aku bekerja di BA.. Congrate to Logistik BA..Besh giler..mknan pn sodap sodap..

No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting