kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

KERJA GILOS??????



Khamis lepas aku wat keje gilos. takde angin takde ribut aku g amik mc 2 ari. Aku rase mcm byk benda yg perlu aku settlekan..tamo tangguh2 seyh. Bertangguh itu amalan syaitan.hohohoho.....


Masa nk balik umah sewa tu aku pikirkan esok nk g mane ea..cuti dh amik. Aku call adik aku, Die ckp balik ar tp turun Kulim.Igt nk balik malam kamis, tp tak jadik so aku decide nk balik pg jumaat naik bas..tup tup on d way drive g jalan duta tu pkir balik wtpe naik bas baik naik kete je lah, sayang nak tinggal kete aku kt sana seyh 3 ari... Aku pn trus zasss masuk Tol Duta. Mak aku pulak mcm terbau aku nk balik kot trus die col..aku gtau aku blik drive sendiri..redha jek la die aku balik sorang2..


Pukul 9 aku bertolak dari kl n trus ke Kedah smpai lebey kurang 12.45 tgahari. CD Tahajjud Cinta tu pn dh banyak kali repeat.Sangap tu tak payah kire la, dh berpuluh kali. Nyanyi kuat-kuat dengan sepenuh hati pn aku dh buat tapi still ngantok lagi.pastu aku amik inisiatif bw laju2 dengan berhemah la. bawa slow2 ngntok kan kan...smua aku potong sampaikan nk kena saman tp terlepas..guna kabel maaaa.hahaha. Untung gak kan aku keja BA..memang bebaloi...nanti mo blanje en trafik teh tarik k..pe pn layan je smue pic ni wlaupun ade setengahnye tiada kaitan k



No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting