kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

AKU RASA

Aku rasa diri aku ni macam melayang2. Harus atau tidak? Aku rasa aku langsung dah tak boleh berdiri pada paksinya. Betul atau tidak? Aku rasa aku banyak dah berubah? Berubah dari semua aspek ? Kenape aku jadi macam ni ye? Aku rasa aku tak macam NORIDA BT RAMLI yang dulu. Aku SOMBONG ke? Aku BERLAGAK BAGUS sangat ke? Aku berubah kerana apa? Aku berubah atas dasar apa?
Hidup ini bagaikan roda. Tiap-tiap hari ada je benda yang tak dijangka akan berlaku tanpa disedari. Ya ALLAH berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi semua ini.
Aku rasa KECEWA? Aku rasa SUNYI? Aku rasa aku PERLUKAN seseorang? Aku rasa aku perlu YAKIN atau tidak?
Aku HANYA MAMPU BERSERAH PADANYA.
Mudahan dia permudahkan segala urusanku...AMIN..

No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting