kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

The Making of Dip Flower

Salam semua...ermmm...arini jumaat...rehat panjang kan..ehhehehhee....so setelah asek postpone...postpone n postpone je...so arini ida n d geng berjaya celupcelup kelopak dip...sgt excited sbb mo tgk hasilnya...suke sesangat..
Merujuk previous entri...manik manik smua da siap..pastuhhh....potong memotong dawai....bentuk bentuk dawai n pastu celup celup...sangat best siottttt...bunga dip ida akan wt as bunga pahar kt pelamin nanti...pepel k...baru siap celup celup kelopak bunga yang besar...yg kecik baru nak bentuk...pastu dedaunnya blom lg tahu design cemana...masa celop celop tuh cecair yg nk bg kelopak kaler pepel tuh kena campo ckit tinner sbb xnak bg cecair terlalu pekat...ms cair2 bawu senang lenang nak celop celop....

ops....terlupe nak gtau cmne ida bentuk kelopak2 tu kan...sangat kalot ida ni smp ilang ingatan nk gtau... opismate ida guna botol ubat batuk untuk bentukkan jd bulat2 ,pastu wat lekuk lekuk menmggunakan lentokkan jari jemari ke atas kelopak tu...ida sendiri pn xde seni..opismate ida yg totally bsusah payah bentukkan lekuk lekuk tuh...harap ida mmg tak nampak lekuk lekuk..yg nampak abang ketak ketak je..opssss....jgn marah abg  Nas...soriiiii/....

Next entri ida akan bg tahu cmne nak bentok bentok gabungkan kelopak2 jadik bunga n cara nak sapu kristal or menatang yg kilat milat k...so tunggu....

p/s:: appreciate giler hasil air tangan opismate ida...beliau bertungkus lumus....sukeeee....thanx a lot darll... 

2 comments:

amy fahmi said...

cantik!!! tak saba nak tunggu entri pasal bunge dip ni lagi. macam rasa nak diy jugaklah. hihi

noridaramli said...

diy lebey jimat dr beli kt kedai...kt kedai rata2 rm25>> sebatang

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting