kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

CERMIN kena BATU


Memang bulan 10/10 betol2 menguji diri aku... $$$$ melayang sampai mata aku @#$#@...
Semalam turun KL untuk cari tiket untuk birasku nak balik Kedah harini. Pas cari tiket pastu servey tempat my biras nak pg exam arini..pas balik ms on d way ade pulak sipolan ni mesin rumput tepi jalan. Aku pun bawa kete dengan confident nya tanpa was-was, sekali dengar bunyi "kedeganggggggg"....pusing-pusing cermin kete aku dah retak-retak..cuak giler masa tu...adoyai...dlm kepala aku dh mcm2 pk...pk $$$$$ yg akn melayang nt...aduhhhh..sabar je lah dugaan si darah manis agaknya...

selepas 1/2 jam kejadian berlaku....cermin tengah bunyi "krek krek krek " masa ni...pegi tanya mekanik...die ckp " ini hali tala boleh buat sbb ali ahad "...huhhhhh....aku dengan frustnya trus belah balik....sampai umah dok dalam bilik diam2 nanges.....tu je kj aku klu dah buntu sgt....nanges aje ....tunggu membe aku smpai umah..die dah servey tya harga katanya satus lebey gak harganya nt...ade laks yg gtau kate mahal sampai lima enam ratus...aduhhh..sabo.......esok pagi aku terpaksa dtg keje lambat sbb nak tunggu kedai bukak...xberani nk bawak kete ke opis...tu pun ms drive nak pg repair cermin yang retak dah turun ckit2...cuak giler beb masa ni...aku drive dgn berhemah skali sbb takut cermin aku bertabur2 atas seat kete....sampai kedai tunggu lak cermin sampai..lebey kuang dalam kul 9 lebey bawu cermin smpai...lambatnya...dh le aku ade hal nk settle..shuhuhuhuhuhu...

proses pembedahan pintu kete aku...nampak isi perut die kan....kaca-kaca bersepah dlm pintu kete...risau beb ms ni...takot2 pembedahan xbejaya..huhukkkhukk...akhirnya....
'
'
'
'
'
jeng jeng jeng......berjaya dikeluarkan ....hehehehehe

selamat tinggal sayangku....sekian sudah berita kali ini...tata...


No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting