kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

1st TIME

Eceli, semalam aku hadiri jamuan doa selamat di putrajaya. Dari malam jumaat hinggalah ke pagi ahad aku berkampung d sana.

.:: Pertama kali yang pertama ::.
Buat pertama kalinya aku menjejakkan kaki ke Pasar Borong Selangor, fuhhhhhh...memang terasa bagai di pasar pagi kt kampung. Aku ingatkan kt bandar KL ni memang aku takkan jumpa pasar macam tu. Best nya...segala bagai semuanya ada kt sana, murah pn murah....Selama ni aku tercari2 pucuk paku ni ade ke kat KL....memang ade laaaarrrr....ehhh best lah....memang best pasar borong tu...

.:: Pertama kali yang kedua ::.
Laksa Johor .. bery de mabeles..sedap sangat ( laksa penang tetap dekat dhati lagi) memula takut-takut nak cuba mana tahu kot tekak tak leh terima , sekali bila makan memang terangkat seyyyyhhhh...

p/s :ten ten ten ,hanyalah satu tarikh yang cantik tetapi biarlah ianya berlalu begitu saja sbb aku ada tarikh yang lebih penting pada tahun depan...kau hanyalah satu...

No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting