kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

Kami Beraya

~Tema tahun ni kaler pepel....last minute punya kaler....~

Salam Syawal buat semua muslimin muslimat. Disini ida ingin pohon kemaafan jika ada tersalah tulis n terguris perasaan anda sepanjang membaca blog ida. Kira 0-0 k. 

Seperti yg korang tahu, tahun ni tahun pertama beraya as wife, beraya berdua, suasana kampung terasa sdikit berbeza n tempoh waktu yang singkat berada di kampung halaman. Eceli tersangat sedey coz tinggalkan mak n abah pulang ke kampung hubby ari khamis, terasa pantas sangat masa berlalu waktu kt kg. Berat rasa hati ini nak balik KL....pujuk hati sendiri...ishhhhh...mana bole..kalau x, next Syawal balik kampung aku lambat. So kena sama-sama adil.

Beraya di Kedah, memang kalau ank jati Kedah tahu kan mcm mn suasana nya. Nak kata meriah xde ler sangat sampaikan bunyi mercun 24 jam jer meletup malam 1 Syawal tu...so so ajer. Cukuplah secara ala kadar. Beraya di sana lebih kurang sehari dua camtu jer...lebihan hari banyak melepak kt umah tunggu tetamu datang n yg besnyer ade makan2. 

Tetapi bak kata hubby ida, berbeza suasana beraya di kampungnya. Lebih meriah. (Yer kengkawan sedikit terasa bila hubby cakap macam tuh. Sedey tau...Ye lah tempat jatuh lagi dikenang ini kan pula negeri tumpah darah....bagi ida suasana tu xpenting yang penting semua ahli keluarga dpt berkumpul bersama2 dgn kita di pagi Syawal. itu lebih penting..huhuhuhuhu)...

owh next Syawal beraya di Johor. mungkin akan menangis d pagi raya n mungkin jugak akn cuba sedaya upaya utk biarkan hati ni cekal.ceeeewwwwahhhhh. cekal ker????? 



~puan chubby~


10 comments:

kaklong said...

selamat hari raya puan comey....;)

noridaramli said...

tq kaka comey..hikhikhikhik

liyana said...

slmt hr raya :)

cantik kaler purple tu, thn depan nk wat kaler purple la dgn hasben, kekeke

noridaramli said...

thanx...buat jgn xbuat...last minute kaler sbb dh xtahu nak pkai kaler ape

Miss Tasantek said...

selamat hari raya aidilfitri kak :) samelah kita beraya kali pertama bersama suami. tapi....bezanya kita beraya dengan perut boyot... hehehe..

noridaramli said...

miss tasantek...i pn separa boyot..hikhikhikhik

n0rraslida alias said...

pn chubby mOmmy2be! :))

noridaramli said...

heheheheehhhh

aTy _faRed~ said...

cantiknyer tone pepel awak ni..!! suke..!!

noridaramli said...

heheheh..tq kak...pepeliciousss gitewww

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting