kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

Tuhan bagi PELANGI indah






Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, 

DIA datangkan hujan petir,

 Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, 

Rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah.



Salam.....
hasyemmmmmmm....

banyak haboks ini belog.....
ambek ko...
tuan die malas giler mo update.. asek tdo melebarkan saiz badan..
memang ida supa dupa gemok yer kengkawan sekalian.....wekkkkksssss....
diet????? dah lama padam perkataan tu dalam kamus ida....elopppppppssss gurl...
macam bagus ko ea?????

Seperti biasa minah ni mmg suka melalut....try focuse d topic k....
iyahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

PELANGI n RAINBOW??

mesti korang cakap apa lah yg minah ni sengal..bukan sengal le.... 
kalau dah epi sangat mmg kluar segalanya....
NAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kalau preview entri sblom ni, budak tu asek sedey-sedey je pk tak dapat berbuka puasa ngn suami kan..
elehhhh...ayat macam aku sorang jer berlaki kan..
kalau korang geli xpayah nk baca entri ni sampai abes k.....

kang membuak2 ngn meluap-luap lak perasaan tak suka korang....
sabaqqqqq....
bulan Ramadhan...tak baik bersangka buruk...
babappppp kang.....ngappppppp

Wah budak ni epi tahap luar dr biasa...
Eceli nak gtahu skg ida dah ade housemate..
Dulu LDR but now...syukur alhamdullillah walaupun mayb dalam jarak yang singkat but ida still bersyukur.....
Tuhan senantiasa menolong umatnya yang lemah..
di kala setiap malam menanges-nanges...
sori aiteeeee....jiwa gua xkental....
boley soping berbuka bersama, soping bersama....
semuanya bersama selamanya...
cewahhhhhhhhhhhhh

Jom....nak g siapkan juadah.....malam ni misi pencarian baju raya  berlangsung lagi.... belum tamat  lagi....nak cari kaler baju sama...aduhhhhhhhh......
next update....

tema kaler????? xde kaler lain dah aku...asek kaler tu jer.....


6 comments:

♥ Kasut Pink ♥ said...

Wah, seronoknya die.. Gunakan mase bersame sebaiknya oke.. :)

Miss Tasantek said...

baru2 kawin memang cenggitu kot tabiatnyer..tido je memanjang.
masa kita baru2 kawin dlu pon asik nak tido je. baru duduk jap dah telelap. tapi tak sangka pulak...ketiduran itu rupanya simptom2 awal preggy :) hehehe...

noridaramli said...

k.p...ok...akn di isi sebaek mungkin

noridaramli said...

miss tasantek...btol tu..ida pn kuat giler tdo lpas kawen..klu dlu wlau jauh mana perjalanan ida jarang tdo but now pantang kn aircond kete mti mata ni jd kecik jerrr

anaztasias nora aira said...

dah jumpa baju belum? ehehhehe :)

noridaramli said...

nora...dh jumpe..hehehehehhee....

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting