kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

PERSAHABATAN

OLE OLE


SAHABAT......................
Walau apapun hari ini ku rasa begitu indah di sebalik SAHABAT yang sentiasa memberi aku sokongan di saat diriku hampir menemui kegagalan. Cewah ayat..power ker??? Thanx wat korang semua. Baru kusedar bahawa aku tidak keseorangan rupanya selama ini. Dari pagi hingga ke malam aku menghabiskan masa bersama insan-insan yang bernama SAHABAT. Memang santai habis keluar dengan korang semua. Nanti outing ajak aku sekali yeah.Sudah mahu muntah darah mengadap Facebook aje.


Tempat melepak di Summit USJ hari ini. Pertama kali sampai ke sana, lepas tu tempat paking kereta pun tak ingat. Habis di tawaf satu Summit mencari kereta MYVI Silver buruk aku.
Shoping sehelai baju yang telah dipakai kejap tadi dan menonton filem PISAU CUKUR. best sangat..Oh DIOR...oh PRADA...
************************************************
Alhamdullilah..
Sebenarnya di hati kecilku ini, ingin ku melupakan apa yang telah terjadi pada masa lalu. Masa sentiasa berputar tanpa henti, dari pagi ke petang dan petang ke malam dan malam ke pagi kembali. Hanya kita sebagai manusia yang akan mengisi masa yang terluang kita itu dengan benda atau aktiviti yang berfaedah.
Aku begitu tertarik dengan ayat di bawah yang diberi oleh seorang insan bergelar SAHABAT buatku Jumaat lepas.


"Kadang-kadang sesuatu yang kita sangkakan petaka hari ini rupanya MUTIARA buat kita pada hari esok dan sesuatu yang kita sangkakan MUTIARA tidak mungkin akan bertukar menjadi KACA pada kemudian harinya. MUTIARA atau KACA sebenarnya kita sendiri yang akan menentukan sendiri hala tujunya."



Apepun esok baru aku upload pic..penat sangat sehari suntuk keluar merendek..ade banyak lagi benda hendak di kongsi bersama. Esok nantikan entri baru k..(ia ia je aku nk cite kt blog..mcm le ade org nk baca..hehehehe)

2 comments:

nEa FleriDa said...

bes ek pisau cukur..? kte xtgok g.. yla.. bz ngn exm jerk.. huhu

noridaramli said...

best le jugak..jalan cerita die tu penuh ngn msg..adiah tu nt sis pos ye..skg sis bz ckit

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting