kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

HARI INI 18/11/09

Tiada apa yang perlu di komen aku hari ini, tetapi cuma ingin berkongsi perasaan suka dan duka yang kian bercampur gaul. Hari ini di pejabat aku agak agresif.

Hari ini juga perasaan ku kian tersinggung dan kian gembira. Yang sedih tak perlu rasanya aku war-warkan. Biarlah benda telah berlalu jangan diingati kembali. Aku kini perlu memikir perkara yang mendatang bukannya perkara yang telah berlalu. Semoga hidup aku selepas ini ceria-ceria selalu tanpa sebarang penderaan hati oleh sesiapa. Terasa mahu menangis tapi air mataku ini tidak akan dapat merubah segalanya sekalipun aku menangis hingga berdarah air mataku.
Masa semakin pantas berlalu. Sekarang sudah mahu masuk penghujung tahun. Selepas ini tahun baru pula yang akan muncul. Tarikh 101010 hanya tinggal kenangan buatku. Semoga hidup aku akan lebih tenang di samping-Nya.

No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting