kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

TUDUNG SYRIA AJER.....



Sejak akhir-akhir ini aku lebih selesa memadankan anak tudung syria bersama shawl.Selesa sgt2 sebenarnya apabila memakai tudung syria rupanya.
Mula2 adik aku je yg pakai tudung ni...tp sejak kebelakangan ni aku plak yg mengalahkan diaorg...sakan..sakan....klu aku beli pn aku pakai kejap jer pastu aku simpan dlm almari aku...
Tp skg mak ai...pg mane jer aku mti cari tudung syria...selesa bebenor...GAMBAR di bawah ni cubaan aku memberanikan diri memakai tudung syria..Antaranya ialah...jeng...jeng...jeng..




p/s aku gayakan anak tudung syria bersama shawl

p/s aku dizaman permulaan


p/s bowlatnyer muke aku...


Eceli aku sebenarnya ade jgk menjual tudung syria n shawl....(hehehehe...promote..promote).Kalau saper2 yg nk mencuba pakai tudung syria ni boleh lah beli dengan aku k...murah2 ajer....layari.........

ayunicollection.blogspot.com
cintacollection.blogspot.com

No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting