kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

KAWAN DAN SAHABAT


KAWAN????

FRIEND????
Ada apa dengan kawan???
Kawan hanyalah seorang kawan yang hanya berkawan jika mereka tiada kawan…betul ke statement tu?
Penting tak kawan dalam idup kiter????
Aku ni kekadang lebih ske bersendirian..Ms lonely..leave me alone k.bukan sombong tp mmg pe'el aku cenggitu...so xleh nk wtper dah....xpening kepala aku...
N then klu nk citer pasal kawan ni mcm2 ragam ade..
Kadang2 besh ade kawan2 tp kadang2 bile pk xde kwn pn xper (tsk..tsk...egokah diriku ini..huhuhu..aku x besalah)

1.Pengkhianatan dalam persahabatan.Khianat dalam persahabatan adalah perbuatan yang
amat sukar dimaafkan. Fitnah, mengata di belakang n ambil kesempatan diatas
kebaikan/kebendulan kiter..
2.Busy body (i hate it..plz le jauhkan sifat mcm ni..paling aku benci..) nyebok sal org lain apekes ko...pg jauh.
3.Ibarat RAJA..aper ko igt ko DATUK or DATIN ke...dasyat dasyat..sekali sekala xaper tp klu
berkala2 nyampah kan..kan...kan...
4. Paling dasyat dalam byk2 dasyat ar...kawan di waktu kite SENANG mmg sng dicari..di kala
kiter susah percayalah mmg sukar dicari insan yg bergelar SUSAH...isk...isk...iskk.....almost
people like this kn...SUKAR, SUSAH nk carik kwn yg betul2 ble jd sahabat kiter
5.Outspoken..jenis ni mmg dicari..tp kdg kala sakitkan ati kter pn ader coz aper yg die gtau eceli
mcm sengaja je nk malukan kiter...percanggahan prinsip slalu jadik kan..
6. Giler2 pn byk jenis kwn aku ni..happening giler kwn jenis otak giler2 mcm ni kan...
7.Talkative..aku kdg2 ni jns malas ckit nk bercakap..lau dtg penyakit diam aku, baik jauhkan diri
dr aku jer (aper org tu ckp aku wt bodo jer...maleh aku layan.).tp biler dh masa aku byk ckp xleh nk
ckp ape..org diam pn aku ckp...wt bodo dah ar..mulut aku..suara aku..vokal aku.....mantap
seyh...eh ape aku mengarut ni..
8.Berkire erti kate lain kedekut...damn it...dush...dush...xtahu nk ckp cmner..nilailah diri korunk
sendirik k

Situasi seringkali berbeza2..ade kala kawan ini amat penting dalam idup kiter...tempat luahan perasaan(oh no...tidak..tidak...bkn jenis i mcm 2..ade ms kt perlu kite luahkan n adekalanya ia xsesuai untuk diluahkan) aku mmg jenis susah nk citer ape2 kt kwn aku... aku xske berciter sgt ngan kwn2 aku perihal aku...aku yg lebey tahu..saper yg pandai saiko aku jer dapat tahu rahsia diri aku...tapi selalunya tak 100% tahu alkisahnyer...bia lah aper org nk ckp tentang aku..aper aku pedulik..aku itu ke aku ini ke..AKU TETAP AKU..biarlah aku dengan duniaku...i'm not alone...DIE always with me...aku teramat rindukan aku yg dulu..


No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting