kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

BILA ANAK KORANG BOLEH JALAN

YESSS..... TAHNIAH BN MENANG
(tibe2 jer aku ni, owh sowi, saya neutral, tak sokong memana pun)

dah kenapa ni, agak2 ko ida nak demam PRU13
sudah, aku xnak komen aper2...ZIP mulut wokeyyy

berbalik kita kpd tajuk entri sebenar...
a bit worries pasal my bobby chobby mama....
DHIA xdapat jalan lagi even though she already 13mth +++
...really....
sian anak mama, makanya mama tahu, dhia sesangat jeles tengok org lain dah boleh jenjalan sendiri. mama very understanding....
Dhia mesti suka tengok kengkawan dhia yg mostly dah dapat "KAKI". nak nak ada yg pakai selipar bunyi bunyi pet pet pet.....
mama tahu dhia mesti nak jalan smbil bunyibunyi macam tu kan...
owhhh so cute...
sabar ye dhia, mama setia menunggumu...uhukssssss....
eceli mama yang xsabar nak tengok dhia berjalan
mama akui mama pown tersangat jeles melihat kawan2 dhia dh dpt jalan..
insyaallah dhia, mama doakan dhia akan dapat jalan dalam sedikit masa je lagi,
CEPAT YA CEPAT YA...mama xsabar...
mama ajak bertateh walaupun dhia berhenti duduk then merangkak, mama akan angkat dhia kembali untuk bertateh semula
tak lama tak lama tak lama dahhhhh
auntie-auntie smua please pray 4 dhia alsoooo....

JOM SHARE pengalaman anak korang dapat berjalan....suka sangat .....

7 comments:

puan.mila said...

Lain bdk lain progressnya, xlama lg bleh la tu.cayokk dhia!!

Allene said...

uhuhuh.. nak tahu tak.. sebernarnya.. bila anak pandai berjalan sangat memenatkan... =(

bila dia berjalan tak stabil, kita penat nak pimpin... pastu kan... dia tak nak kita pimpin...

bila da jalan btul, dia lari tak tentu arah.. kita pun kena kejar tak tentu arah.. xleh lepas pandang...

tapi... seronok tengok dia jalan kedek2... good luch dhia...

e k i n ♥ y u s r i said...

xpe dhia...
chayok2
cousin zara dah setahun 4 bulan, bru pndai jalan
kanak2, len2 perkembangannye

CikNaa said...

afiq dah masuk setahun sebulan.. sgt berharap dia berjalan sebelum adiknye keluar lepas raye ni..hoho.

~ NANA ~ said...

ayish baru boleh jalan sket2...dah setahun pon.,..haha

noridaramli said...

Dhia boleh jalan dah ckit2 tp confident level die nak berjalan masih dlm keadaan takut2, huhuhuhuhu...xpe mama tgu dia

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting