kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

DHIA kurang selera makan


Salam semua.
baru ada kelapangan nak update entri baru buat bacaan semua..ahaksss...skema siot ayat aku.

Takde ape pun nak citer.
Cuma nak bertanya ..anak korang berselera tak nak makan, Dhia bab makan kurang ckit, 4,5 suap ok pastu die give up dah, more to prefer susu. kekadang a little bit worries pasai Dhia. macam ber je tgok mommies lain masakmasak kt anak dorang.

Korang ada masalah macam ida x? Kalau ada macam mana korang handle?

Please help me .....


5 comments:

Allene said...

kadang2 budak ni, nak makan beramai2. bila lin bekalkan lauk kat bs kan. anak makan. tapi, lauk yang sama bila lin bg mkn kt rumah sikit je makan...

jaja_NorLiza said...

pengalaman saya kalo masa ank usia lbh kurang dhia mmg dia tak mo mkn...
tp bila besar sket dah mula suka mkn...as long as dia minum susu xpe... no hal..kalo tak minum susu tu ssh... dont worry yer...

amal said...

haa dhia pun sama ye. ok lagi tu 4,5 suap. shaheem ni langsung tak mau! kalo masuk satu suap tu dia luah balik. susu dia minum banyak. agaknya mmg dorang ni berpakatla huhu

D Yatie said...

arissa makan semua okay! okay sangat2. tapi minum susu alahai.. :'( satu hari maks 4 botol koyt..

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting