kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

Trimester ke 2

Alhamdullillah dengan limpah kurnianya dpt lg ida meneruskan penulisan dlm blog...ayat skema skit dgn berbekalkan keinsafan di dada...amin......




Usia kandungan 14 minggu 4 hari, terima kasih ida ucapkan padaNya kerana memanjangkan usia kami...
Kebelakangan ni mmg xdapat nak sangkal hati kecil ni memang mudah sangat tersentuh, mengalirkan air mata.
Serius bebeh..ini bukan lakonan..maybe pembawakan budak... 
Hati kecil ini juga mudah sensitif dengan gelagat orang sekeliling....
susah hendak dikawalnya...jadi sangat pemarah.....
tak boleh nak sorok2...protes serta merta kalau tak suka...
Org cakap macam mana perangai si ibu masa tengah mengandung mcam tu lah pangai si anak nanti..
Mudahan anakku dapat perangai yg baik2 ajer..pangai buruk2 tu biar mama nyer ajer okeh...
syg baby ketat2...tak sabar jumpa awk...
siyesssss....mama mcm nak nanges pn ade sbb xsaba pya pasal....6 month 2 go....
mama abah baby....

p/s..next check up 17hb oct......

4 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

amin..moga dikurniakan baby yg sihat, dan bakal menjadi ank soleh solehah. =)

noridaramli said...

Thanx ye dik

Miss Tasantek said...

ouh...akak..jangan takut...itu memang perkara biasa yang terjadi awal mengandung.
dulu sha smpai masam muka dengan ofismet sebab marah diorang makan tak kemas kat pantry. haha..tapi skang dah ok balik. takde dah marah2..
memang tak dinafikan sakit hati, kecewa macam2 lagi lah memang selalu singgah di hati.
sabar ye..insya allah..nti masuk masuk 4 bulan ilang lah tu :)

noridaramli said...

tu ler dik....pangai pelik smcm...ape yg org buat smua xbkenan dmata...jd mcm cerewet smcm pastu bebel mcm mak nenek

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting