kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

dhia santai di tasik cempaka


Last weekend giler boring dok umah, lepas balik OT dr opis trus ajak hubby kuar jenjalan. 
Lagipun nak pegi beli bahan2 nak buatkan dhia gaun utk raya. 
(Sempat ke raya, sekali aku pakaikan sebelum raya..wakakakakak)

Hubby aku sengaja bawak dhia lepak cni untuk trained die berjalan katanya, tp jalan ada dalam 2-3 langkah pastu duduk bertinggung kutip sampah, wahai anak , wahai anak.

Dari pic ni aku perasan yg dhia makin chobby bhobbyyyyyy n chomelllbbbyyyyy

sapa lagi nak puji anak aku kalau bukan mama die..hahahahha..ayat xbole blah......


5 comments:

Shakina Farhan said...

sama mcm shahadah..suh dok mencangkung bila malas nak berjalan..hehe..belum ade baju raya lg..hehu..

noridaramli said...

mama dhia yg eksited nk ry ni..hehehehhee

D Yatie said...

Wahhh. Bagusnya mama dhia leh wat dress sendiri utk dhia.. ai is pandai tnjuk saja.. hoho

mama ila said...

haah..bambam lah..gerammm tengok... mesti cantik kannn mama buat dress untuk dhia

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting