kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

dhia santai di tasik cempaka


Last weekend giler boring dok umah, lepas balik OT dr opis trus ajak hubby kuar jenjalan. 
Lagipun nak pegi beli bahan2 nak buatkan dhia gaun utk raya. 
(Sempat ke raya, sekali aku pakaikan sebelum raya..wakakakakak)

Hubby aku sengaja bawak dhia lepak cni untuk trained die berjalan katanya, tp jalan ada dalam 2-3 langkah pastu duduk bertinggung kutip sampah, wahai anak , wahai anak.

Dari pic ni aku perasan yg dhia makin chobby bhobbyyyyyy n chomelllbbbyyyyy

sapa lagi nak puji anak aku kalau bukan mama die..hahahahha..ayat xbole blah......


5 comments:

Shakina Farhan said...

sama mcm shahadah..suh dok mencangkung bila malas nak berjalan..hehe..belum ade baju raya lg..hehu..

noridaramli said...

mama dhia yg eksited nk ry ni..hehehehhee

DYatie ABakar said...

Wahhh. Bagusnya mama dhia leh wat dress sendiri utk dhia.. ai is pandai tnjuk saja.. hoho

Unknown said...

haah..bambam lah..gerammm tengok... mesti cantik kannn mama buat dress untuk dhia

عبده العمراوى said...



شركة مكافحة حشرات بسيهات
شركة مكافحة النمل الابيض بالخفجى

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting