kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

STATUS BERTUKAR....


Tetiba mood berbelog datang, ermmmmm...kalau diikutkan banyak benda yang ida nk stori kt sini. Banyak perkembangan yang ida nak update. Erm...apepun rasanya belum terlambat untuk ida mengucapkan Selamat Hari Raya untuk korang semua. hehehhehe ;)

Apa yang nak ida kongsi memang pengalaman yang ida takkan lupakan sampai bila2. Pengalaman berhari raya yang dikira makin sempurna dan bermakna pada tahun ini setelah janji ditinggalkan janji pada raya-raya yang lepas. huhuhuhuhu...dah la..ida taknak sedih-sedih...nak citer epi2 jer...

Selamat menyambut Hari Malaysia pada 16 Sept 2010....hehhehehe...tak lupa juga Selamat Bertunang untuk diri sendiri...(hehehhehe....xmalu
wish untuk diri sendiri...tanda kemenangan) layan je lah pic ni dulu.......

'
'
'
'
'
alamak malu la
'
'
'
'
'
'
'
hehehehehehhehe
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
thanx ciah tolong amek rombongan pihak lelaki, sponsor kek n bawak kakamu ini pg make up

thanx bg idea nk wat pelamin.....hehehehhe...mujur ada katil aku...

alamak...saya......malu....kaki...eh peha besepah...

tangan xreti dok diam


saat sah bergelar tunangan pada si dia

OPS.........status sy dah bertukar yer......

5 comments:

Khumaera Ismail said...

comel~!! 1st time tgk owg tunang pkai tdg camtu =)

lol said...

hi..i suke ur style!!i suke tudung u, veil u...sume la..u DIY?
nurul-cherrish_diyana@yahoo.com

noridaramli said...

khumaera : ade dh le org pkai..ida pn tiru org..hehehhehe
lol:tqdear..veil i mak andam pye...hehehhee...

~myza~ said...

salam,

haiii...hehe..kite berkongsi tarikh pertunangan yang same la...neway..i follow u k...

noridaramli said...

ye ke sama...hehehehhe...ok nt ida review ur blog k

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting