kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

PESBOK

Sejak kebelakangan mood ber "pesbok" saya menggila..acapkali saya mengonlinekan diri..hehehehheee...rasanya ari sabtu ngn ahad ni keje sy asik online jek..hehehhee..suke sangat2..sampai berkurung je dalam rumah..hahahahha...minggu ni langsung xde aktiviti tau..giler kan aku...siap xkua umah lagi..apepun janji saya epi dan xnyusahkan sape2 kan..
Di pesbok ni jugakle saya banyak bertemu kawan-kawan lama saya ..dari zaman sekolah rendah hinggalah zaman studi kt poli..suke sangat okeeee...rindu sangat dengan kamoo smue..
TAK kurang juga saya menemui ( cewahhhhhh aku ni mcm wt eksperimen laks..hahahhaa) insan-insan yang saya mampu katakan,ermmmm menceritakan pada saya cerita-cerita yang mungkin boleh dipercayai..sampai terbawa-bawa ke bilik tidur..hahahhaa.." mungkin betol cakap akak...takpe lah kak dh xde jodoh"....huhuhuhu..sedih sangat...menitis airmata ku sewaktu mengirimkan salam kepadanya..Saya amat merinduinya..saya tak boleh nak tipu diri saya sendiri..amat terasa hati dengan gambar-gambar yang didedahkan, saya tak kan ganggu lagi kebahagian kamu..yang dah lepas tak nak lagi dikenang...tata semua..
p/s ::maaf ayat entah ape2 yg ida tulis...
mood :: bahagia...
......peace no war....


ini saya...xde kena mengena dengan cerita di atas...hehehhee

4 comments:

ark said...

:) spt biasa bila ada masa terluang saya melawat sini. Tp kalu bz pun saya curik2 gak mase menjenguk hehe.

Bg saya facebook kalau diguna dgn baik mmg ade pekdahnya. Macam yang awak buat fan page tu... dah SERIBU lebih fan dah tu! mantap2! kalau ada untung lebih try2 la iklan berbayar kt fb tu ye cik norida :)

bye... jumpa lagi di post anda seterusnya ;)

noridaramli said...

tq ark...but i still tertanya u ni sape sbnarnya..a big thanx 4 u cz mengikuti pkembangan sy slama ni

noridaramli said...

tq ark...but i still tertanya u ni sape sbnarnya..a big thanx 4 u cz mengikuti pkembangan sy slama ni

ark said...

:) Mmg awak tak kenal pun sape saya, saya pun baru jer kenal awak kat blog ni. Saya ni konon2nya nak berblog.. ark tu kononnya nama glemer kat blog lah. tp takda masa la Ida... bz. :)

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting