kelip kelip

Followers

LIKE MY PAGE " GAYA ITU MILIKMU"

IDA & JOE

KELIP KELIP

i,m in love wit dhia



sinaran istana mama n ayah
dhia segalanya, penghibur di kala sunyi, peneman aku, tak dapat aku bayangkan kalau hidup aku  tanpa dhia.
aku akui banyak onak ranjau berliku sana sini di kala aku berjaga siang malam tanpa suami di sisi, bukan aku nak merungut tapi ni sekadar sesi luahan hatiku. aku tak nak berkira dari apa jua sudut demi melihat dhia membesar dengan sempurna dan sihat. ibu mana yg sanggup mensiakan hidup anak sendiri kan. sedangkan nyamuk atau semut gigit anak pun kita sanggup marah binatang tu....
aku xmarah bukan jugak berdendam tapi agak terkilan bila ada yg menganggap seolah olah kita sambil lewa membesarkan anak.
mungkin semua tu cabaran wt diri aku untuk membesarkan dhia...
aku sayang dhia yg teramat sangat, sayang yg pastinya 
lebih daripada menyanyagi nyawa diri sendiri. kekadang ada jua peristiwa yg boleh meragut nyawa sendiri tapi hati ini lebih berjaga-jaga, bukan apa, kalau ibu dah tiada di mana pula anak hendak bau badan ibunya, dukung kan anak dari tangan seorang ibu yg berhempas pulas menahan sakit selama 29jam.....owh semua itu sanggup dikorbankan tapi tak sanggup melihat anak meratapi kesedihan bila ibunya tiada di sisi

ibu mana yang sanggup melihat anaknya menangis, meraung teresak.....owhhhhh mmg aku xsanggup......bukan niat nak manjakan anak tapi itulah naluri hati seorang ibu.

ANAK kurnianNYA sebenarnya banyak memgajar diri kita menjadi MANUSIA.
sekeras amana hati kita, hanya ANAK yg mampu leburkan hati nan keras ini.

No comments:

 

CITER TENTANG SAYA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting